Társadalomkutatás

Egyházak és esélyegyenlőtlenség

A. Gergely András

A kutatás jellege: előkészítés, alapozó ismeretek gyűjtése és alkalmi összegzése. A kutatás célja – bár rétegzett célrendszert tartalmazott, s ezért nem is könnyen redukálható alkalmi értelmezésekre – olyan áttekintés elkészítése, amely egy részletesebb szakmai kutatás nyomán adhat csak teljesebb képet a magyar társadalom, és ezen belül a fővárosi népesség vallásos kötődéseiről, értékrendjéről, s ezen belül az egyes egyházak szerepét, közpolitikai hatását mérlegelő tudásról, végső soron pedig olyan policy-ról, amely a Főváros és a Kerületek, a főváros és az Egyházak
viszonyában érvényesül(het).


tanulmány letöltése pdf formátumban

www.publikon.hu


<<< Vissza a tanulmányokhoz
Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Turóczi Ildikó
Boszorkányok, sámánok, varázslók
208 oldal
Ára: 2300 Ft

 Hogy mit jelent egy álom, hogyan lép a vágy a megvalósítás útjára, talán soha nem tudom meg, ha el nem indulok Kamerunba. De megtettem, és Esuföld törzsi királyságában találtam magam, ahol:

- lehet a bőröd színe bármilyen, ha egy másik kontinensről érkezel, akkor fehér ember a neved,
- Godwin még nem tudja, hogy mi a birtoklevél haszna...

Tarrósy István - Glied Viktor - Keserű Dávid (szerk.)
Új népvánorlás - Migráció a 21. században Afrika és Európa között
294 oldal
Ára: 590 Ft

A 21. század egyik legnagyobb globális kihívása a migráció, a tömeges vándorlás. Ez nem meglepő, hiszen napjainkban 230 millió ember „járja az utakat” vagy hagyja el otthonát egy jobb élet reményében.
Az Afrikából induló migrációs hullámok elsődleges állomása Európa. Egységes európai bevándorlási politikáról még nem beszélhetünk, a tagállamok ...

Erdősi Ferenc
A Közel-Kelet közlekedése
645 oldal
Ára: 5000 Ft

Miközben a sajtóban a Közel-Kelet politikai konfliktusairól szóló hírek vannak többségben, a térség minden vonatkozásban létfontosságú közlekedéséről vajmi keveset tudunk.

 
Ezt az adósságot törleszti az első magyar nyelvű könyv, mely részletes ismere-teket ad a közlekedéshálózat geopolitikai/geoökonómiai tényezők által erősen befolyás...